torsdag 5 december 2013

f e m t e

Dagens pyssel bestod av produktfotografering till Happy Monday.
Senaste tillskottet i produktfamiljen är Honeycomb paper balls. Och de är ju bara så fina!



Imorgon är det 96-års fest - Finlands självständighetsdag!
Eller Den Stora Bakdagen kunde den också ha kallats när jag var liten.
Mamma bakade (och vi barn "hjälpte" till) från morgon till kväll. En lång lista med bakverk.
Listorna fanns förresten sparade från många år tillbaka, komplett med sort och antal.

Imorgon blir det bakdag också för mig. För på lördag, då har vi Decemberfest hos oss!
Vi har som tradition (ja, det är ju en tradition när vi gör det andra året i rad nu) att bjuda Bennys och mina föräldrar och syskon med familjer hit en eftermiddag i december. 
Vi träffas och umgås och äter godsaker.
Det ser jag fram emot!

Som en extra bonus ska vi få testa på 'Lasten juhlajuomat' från Lasso Drinks!
Jag fick nämligen hem några flaskor barn-bubbel häromdagen (de kunde inte ha kommit mera lämpligt faktiskt!). 
Det här som en kampanj hos Hopottajat
Så nu ska här testas och rapporteras!



1 kommentar:

Greta sa...

Väntar :) Tack för inbjudan <3