tisdag 7 maj 2013

Allting rätt väg


Jag lyckades, jag lyckades!

Ingen tygbit är avigsvängd. Och annars också blev den riktigt trevlig. Lite stolt är jag allt!


Jag har samlat på mig tyger i många år. Alltid köpt hem från loppis när jag hittat nåt jag gillat. Tygskåpena har blivit mer och mer fullproppade
Nu har jag en ny taktik på gång - jag ska också använda finsakerna ur mina gömmor. För ärligt, visst gör det här tyget mig mera lycklig på en tunika än som en retrotygbit i skåpet!


Melker hade dagisledigt igår. Och vi passade på att vara en sväng in till stan. Loppis naturligtvis.
Melkers fynd blev denhär:

En lycklig gosse var det som fick handla - för egna pengar!

Dino skulle absolut med i sängen också när det blev sovdags.
"Jag lägger den här under hunden, så kanske den blivit stor när jag vaknar."
Tack och lov gick det inte så.


1 kommentar:

Ninette sa...

Jättesnygg tunika!