fredag 19 oktober 2012

Mängd

Egentligen skulle jag ha en hel del att visa. Det har hänt en del på fixar-fronten här hemma faktiskt.
Men först måste jag bara visa mina fynd från dagens loppisrunda!

Precis som sonen vill jag ha massor & mängder av saker och ting. Idag blev det slipsar.
Alltså bara se på dem, visst är de fina!







Den sista - tavelramar tänker jag på. Åh, jag vet inte vad jag ska hitta på att använda den till!
Tror helt enkelt jag får ta och spika en spik nånstans och hänga upp den. Titta på den en stund. Kanske den får en uppgift. Eller så får den bara hänga där och vara fin.


Förresten... brickhängare... det borde ju gå att fixa till ganska lämpligt av slipsar?

2 kommentarer:

lmtn sa...

Jag gjorde långklänningar åt min Barbie av pappas gamla slipsar då jag var i den ålderna att jag lekte med dockor. Det var bara att klippa av på "rätt" ställe. De blev ärmlösa, med hängslar eller en liten bolero till.../Lis-Marie

Unknown sa...

Du var uppfinningsrik!!