onsdag 11 september 2013

Måttsjoon

Motion. Kondition. Springa. Träna.

Allt sånt. Det är ord som jag knappt kan stava till.
Jag är så otroligt l-a-t så jag tror inte själv heller det är sant!

Men nu har jag, igen en gång, bestämt mig för att det får räcka. Jag måste ta tag i saken.

Inbokat finns nu promenad med svägerskan en gång i veckan.
Ut och gå med vänner en gång i veckan.
Plankan varje dag.
Och helst ut och gå, i varje fall en liten bit, varje dag utöver de inbokade också.

Det låter lite. Men det är en otrolig procentuell ökning mot vad jag gjort hittills.
The only way is up, sämre kan det inte bli!

Till råga på allt har jag satt till Sportstracker på telefonen. Det trodde jag inte om mig själv. Men vad gör man inte för att lura iväg sig själv.

Heja heja!

1 kommentar:

Greta sa...

Heja Heja jag "skuuter å på" !