måndag 27 augusti 2012

Lite mycket nu

Nej, jag har inte borstat ihjäl mig med nya tandborsten. Det är bara väldigt, väldigt mycket nu.

Melker har börjat dagis - vilket har gått över förväntan! Vi är inne på tredje veckan nu och idag var första dagen jag var tvungen att lämna en gråtande gosse åt tanterna.
Vi kör mjukstart med halvdag (kl 9-14). Går det bra tänker jag mig att det blir heldag sen nästa höst eller nåt?

För Alva har hösten inneburit förskolestart. Också där har det gått riktigt bra! Hon hade vuxit med ett år på första veckan, kändes det som!

Benny han är äntligen back-in-business ordentligt, nån konstig bobba var det som drabbade honom tydligen. Men nu är han på g igen och snickar på ute i snickeboa!

Jag har haft en rekordbra augusti månad med PackIt. Jobb från morgon till kväll.

Så med andra ord, vi har det jättebra. Men ibland mer än vi riktigt hinner med, så därför skalas bloggandet bort. Tyvärr. Hur i hela friden ska jag sen komma ihåg vad vi har gjort & inte gjort?

Inga kommentarer: