fredag 20 juli 2012

Det blev en lång en

Det blev en lång kaffepaus här, verkar det som.
Nåt elakt virus som har attackerat Byggare Benny min och hållit honom till sängs (eller soffs) hela veckan. Och vi andra vi koncentrerar oss på att ta hand om honom verkar det som, eftersom inget händer.

Eller nej. En säng hämtade Melker och jag hem häromdagen. Den ska slipas och målas och så ska han äntligen få flytta bort ur sin babysäng. Börjar definitivt bli dags!
Svart var det lite överraskande färgönskemålet, men svart ska det bli!

Och en sänggavel spikade vi ju också ihop i helgen, när jag tänker efter. Eller som "svärfar" gissade, en brygga ;) Den väntar på målfärg. Det är mitt jobb. Konstigt att det inte avancerat den här veckan, jag har inte varit sjuk. Får ta mig i kragen nu i helgen!

Inga kommentarer: